September 9, 2016

Not all who wander are lost





LEHAPPY x Romwe leather jacket  //  H&M long vest top  //  H&M jeans  //  Banggood rings (find them here)  //  Nanna concept store bag  //  Romwe sunglasses  //  Banggood shoes (find them here)


Facebook  Instagram  Tumblr  Twitter  Lookbook  Snapchat


Nemam običaj da outfit post nazivam po natpisu na odeći, možete pretpostaviti šta mislim o tome. Međutim, ovo je jedan od meni omiljenih citata, koji je izgovorio jedan od meni omiljenih pisaca (Tolkien, molim lepo), i kad sam videla ovu majicu morala sam da je uzmem. Materijal je divan, prijatan, kroj ni nalik stvarima koje inače imam tako da nisam dvaput razmišljala da je kupim. Ovaj crno/sivo/beli ansambl bi verovatno bio tako tipičan i svakidašnji da se nisu umešali ova preslatka ružičasta torbica, praktična uprkos svojoj veličini, i set prstenja sa tirkiznim detaljima. Nonšalantna riblja kost pletenica se pokazala kao idealno rešenje kada ne znam kako da ukrotim kosu i mislim da se lepo uklopila.
Inače, ovo će biti poslednji put da me vidite ovakvu, barem u skorije vreme jer je u pripremi mala promena mog izgleda, tako da me dobro zapamtite. Imate li ideju šta da očekujete? Pratite me na društvenim mrežama i saznajte prvi. ;)


I don't have the habit to name my post after writings on my outfit, you can assume how I feel about it. However, this is one of my favourite quotes, said by one of my favourite writers (Tolkien, please and thank you), and when I saw this top I just had to take it. The fabric is fantastic, pleasant to wear, tailoring nothing like what I have in my wardrobe so I didn't think twice before buying it. This black/grey/white ensemble would probably be so typical and common if it wasn't for this lovely pink bag, which is practical despite being smaller in size, and this set of rings with turquoise details. A nonchalant fishtail braid proved to be an ideal solution when I don't know how to tame my hair and I think it fit in quite nicely.
Anyway, this is the last time you're going to see me looking like this, at least in the upcoming period because there is a small change of my overall look coming up, so remember me well. Do you have any idea what to expect? Follow me on social media and be the first to find out. ;)



28 comments:

  1. Sjajan ležeran kombo, čak i ta roze tašnica super ide uz odeću (a neko sam ko baš i ne voli roze). <3

    ReplyDelete
  2. Outfit bas po mojoj meri. Majica je vrh <3
    http://fashionovertherainbow.com/noviteti-na-blogu-novi-dizajn-kurs-sminkanja/

    ReplyDelete
  3. Lovely post and outfit
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
  4. Nice top :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. charming looks! I definitely want such top!
    KireiKana

    ReplyDelete
  6. Bas mi se dopada outfit, posebno majica sa sjajnim natpisom zaista.

    Cmok,
    Lep vikend ti zelim

    ReplyDelete
  7. You look sooo gorgeous! Amaizing post!
    Can you please click on links from my latest post? Thank you soo much if you do that :*
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ReplyDelete
  8. Amazing lip colour, it suits you!
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post. Outfit je odličan a majca je preslatka.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  10. Uu odlučna mi je kombinacija :-)

    teenfashioncorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. daaa osisala si se videla sam na fb! Lepo ti stoji i jedno i drugo :)))
    mngogo mi se dopadaju tvoje naocare kao i tunika, sjano kao i uvek :D

    ReplyDelete
  12. Torba top, majica top, traperice top, jakna top. Cijeli outfit je on fleek.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Outfit je bas simpatican! Majica i natpis na njoj mi se bas dopadaju, inace volim sivo i zbog boje mi se dopada jos vise. Torbica je uistinu podigla cjelokupni dojam. Sve pohvale :)
    Novo kod mene pa pogledaj: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Love this outfit!

    Thanks for visiting my blog dear, I followed you back :) Keep in touch xx

    ReplyDelete
  15. Jao predivna si!
    Majica ti je wooow, tako mi se sviđa!
    Inače zapratila sam te, predivan blog. ♥♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  16. Beautiful hair ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/blog-post.html

    ReplyDelete
  17. Strava slikee, odeća, nakit sveee :D !!!

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Divan outfit! Torba mi je prekrasna!

    http://curlyjosephine.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  19. Divan post!Outfit je super!Nema veze sto si post nazvala po natpisu Na odjeci😊Odlican blog,uclanila sam se💓

    Bilo bi mi drago ako bi uzvratila😊💞🌎

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Beautiful blog!
    I follow you back
    keep in touch
    xx
    http://stargazershia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Tolkien mi je jedan od najdražih pisaca još odmalena...a taj citat mi je posebno drag. Jako mi se sviđa kako nosiš ovu sivu tuniku, odlična kombinacija od glave do pete.

    ReplyDelete
  22. Dopada mi se što si dodala boje čineći tašnicu sastavnim dijelom outfita. Divno izgleda!

    ReplyDelete
  23. odličan styling!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/09/roses/

    ReplyDelete
  24. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    ReplyDelete